۰
تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۷۲۳۳۴

بسته دوازدهم «طرح یاری» رونمایی شد

بسته دوازدهم «طرح یاری» رونمایی شد
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، براساس تفاهم‌نامه‌ای که صبح امروز (شنبه ۱۱اردیبهشت ماه) به منظور تسهیل در ارائه خدمات پس از فروش صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت امدادخودرو ایران منعقد شد بازنشستگان کشوری برای نخستین بار می‌توانند خدمات خودرویی مورد نیاز خود را به صورت قسطی و بدون پیش پرداخت، خریداری کنند.

ثمره تلاش کارگران شرکت‌های صندوق، در سفره بازنشستگان کشوری
دکتر اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در آیین رونمایی از این تفاهم‌نامه، ضمن تبریک روز معلم و روز کارگر گفت: این صندوق با یک میلیون و ۵۰۰هزار بازنشسته و وظیفه بگیر تحت پوشش، به واسطه حضور بیش از یک میلیون و ۲۰۰هزار نفر از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش، اساتید دانشگاه‌های وزارت علوم و همچنین علوم پزشکی و سایر دانشگاه‌ها و کسورپردازان این دستگاه‌ها به تعداد قابل توجهی از بازنشستگان فرهنگی و معلم خدمت ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، به دلیل فعالیت اقتصادی شرکت‌های متنوع خود، با جمعیت زیادی از کارگران عزیز کشورمان در ارتباط است که ثمره تلاش و خدمت این عزیزان به صورت «مستقیم» در قالب حقوق بازنشستگی و همچنین به صورت «غیرمستقیم» در قالب طرح‌های رفاهی و معیشتی، چون بیمه تکمیلی، طرح‌های رفاهی و … در سفره بازنشستگان قابل مشاهده است.

افتخاری «بسته دوازدهم طرح یاری یا خدمات امداد خودرو» را یکی دیگر از خدمات رفاهی متنوع این صندوق به ذینفعان خود عنوان کرد و افزود: از بهمن ۹۸ تا کنون بسته‌های رفاهی متنوعی از کالا و خدمات با ارائه تسهیلات بلندمدت و با سود پایین و همراه با تخفیف به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ارائه شده که همچنان هم ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: خرید از فروشگاه‌های رفاه، تخفیف شرکت‌های صندوق مثل کفش ملی، پگاه، آسمان، ایرانگردی و جهانگردی، ارائه خدمات گردشگری، تسهیلات دهان و دندان، بیمه عمر، بیمه نامه‌های بیمه ملت، خرید کالای خانگی و حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی از جمله بسته‌های طرح یاری هستند که در کنار بیمه تکمیلی درمان، خانه‌های امید، خدمات آزمایشگاهی در منزل، گواهی کسر از حقوق و … با محور خدمات آنلاین و غیرحضوری عملیاتی شده و اخیرا در دفاتر پیشخوان دولت نیز قابل ارائه است.

وی با تاکید بر اینکه «صندوق بازنشستگی کشوری از هیچ تلاشی برای توسعه خدمات رفاهی و معیشتی و رساندن خدمات متنوع با قیمت مناسب به ذینفعان دریغ نمی‌کند» گفت: توسعه ارتباط با ذینفعان صندوق در قالب خط تماس ۲۵۰۰ به صورت شبانه روزی و در تمام هفته، درگاه خدمات الکترونیکی sabasrm.ir، نرم افزار صبااپ، دفاتر پیشخوان دولت، سایت خبری و اطلاع رسانی و پیامک روش‌های مختلفی است که براساس آن صندوق بازنشستگی با ذینفعان خود ارتباط دوسویه برقرار می‌کند.

به گفته وی، تعداد تماس پاسخ داده شده درمرکز پاسخگویی از هفت هزار تماس در شهریور ۱۳۹۹ به بیش از ۲۵۰هزار تماس در فروردین ۱۴۰۰ رسیده و تعداد بازدید از درگاه خدمات الکترونیکی صبا نیز به بیش از ۴.۵ میلیون بازدید در ماه رسیده است.

عبور خودروسازان ایرانی از شرایط سخت اقتصادی به واسطه تلاش کارگران
در ادامه این نشست، سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امداد خودرو ایران نیز با تبریک روز کارگر و تقدیر از کارگران شرکت ایران خودرو و گروه‌های خودروسازی کشورمان گفت: با تلاش کارگران خستگی ناپذیر ایرانی و با وجود شرایط سخت کرونا و تحریم‌های اقتصادی، تولید خودرو در کشورمان نه تنها کاهش نیافته که افزایش قابل توجهی داشته است.

وی گفت: اگر تلاش کارگران ایرانی نبود عبور از شرایط دشوار اقتصادی و غلبه بر فشار‌های موجود امکان پذیر نبود.

جزئیات تفاهم نامه صندوق بازنشستگی با امداد خودرو ایران
بنابراین گزارش، طی توافق به‌عمل آمده، بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری می‌توانند از این پس اشتراک کارت طلایی (سال تا چهارستاره) مربوط به خودرو‌های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو را بدون پیش پرداخت و از ابتدای خرید به‌صورت اقساط ۱۰ماهه پرداخت کنند و در صورت تمایل به پرداخت نقدی نیز این اشتراک با حداکثر ۵۵ درصد تخفیف محاسبه و فعال خواهد شد.

براساس این توافق، تخفیف۳۰ درصدی نیز برای دریافت اشتراک امدادسیار برای خودرو‌های ایران خودرویی و غیرایران‌خودرویی نیز فراهم شده است.

از آن‌جایی که ارائه خدمات خودرویی به گروه صنعتی ایران خودرو محدود نبوده، شرکت امدادخودرو ایران خدمات عمومی را در قالب اشتراک امدادسیار برای دارندگان هر نوع وسیله نقلیه فراهم آورده تا با در اختیار داشتن این اشتراک، از خدمات عمومی (باتری به باتری، تعویض زاپاس و پنچرگیری و حمل خودرو به‌صورت رایگان) بهره‌مند شوند.

خدمات طلایی طیف وسیعی از خودرو‌های گروه صنعتی ایران خودرو را تحت پوشش قرارداده که اشتراک سال، تک ستاره، تک ستاره پلاس، دوستاره، سه ستاره و چهارستاره را شامل می‌شود.

گفتنی است که «پاسخگویی ۲۴ساعته به درخواست مشتریان و مشاوره فنی، ارائه خدمات امدادی به صورت شبانه‌روزی بدون نیاز به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، حمل و جابجایی خودرو و انتقال سرنشینان به صورت رایگان، انجام سرویس‌های ادواری استاندارد در محل و به‌صورت رایگان، گارانتی تعمیرات و همچنین تعویض خودرو در خسارت کلی بالای۶۰درصد» از جمله مهم‌ترین خدمات اشتراک طلایی است که با توجه به سال تولید خودرو و نیاز مشتریان طبقه‌بندی شده است.
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما