تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۵
جالب است ۰
مخلوط آب با میوه‌ها همه جا پرطرفدار است. اضافه کردن لیمو، آب پرتقال و دارچین طعم‌دهنده هایی هستند که آب‌رسانی به بدن را افزایش می‌دهند.
موادی که آب‌رسانی بدن را ۱۰ برابر می‌کنند
به گزارش بیان ما ؛ یکی از میوه‌هایی که دست کم گرفته می‌شوند، سیب است. دانا کوهن، پزشک متخصص طب یکپارچه گفت: یک سیب و یک بطری آب از ۲ بطری آب، آبرسانی بیشتری دارند.
اگر هوس یک میوه آشنا و متفاوت دارید، به جای آن هندوانه را امتحان کنید. این میوه بسیار آب‌رسان است و ۹۲ درصد آب دارد. به علاوه کالری کمی داشته و سرشار از آنتی‌اکسیدان، ویتامین A و C و همچنین پتاسیم است.
هنوز یکی از شناخته شده‌ترین آب‌رسان‌ها خیار هستند؛ زیرا دانه‌های آن در یک ماده ژل‌مانند بسته‌بندی با آب پوشانده شده است.
کوهن اشاره کرد که این شکل شبیه به شکل آب درون سلول‌های ما است.
اگر انتخاب بعدی شما لیمو است، یک قدم به آب‌رسانی بیشتر نزدیک شده‌اید. لیمو نه تنها از هیدراتاسیون حمایت می‌کند، بلکه طبق گفته کلینیک کلیولند به هضم غذا نیز کمک می‌کند، باعث کاهش وزن می‌شود و مملو از مواد مغذی گیاهی، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است. به ویژه حاوی پتاسیم، ویتامین C و منیزیم است.

می‌توانید مقداری نمک دریا را در آب لیموی خود بپاشید تا معجون خوشمزه‌ای داشته باشید. اگر تصمیم دارید لیمو را کنار بگذارید و مستقیما به سراغ نمک دریایی بروید، یک متخصص تغذیه ورزشی می‌گوید این ماده کلیدی می‌تواند به سلول‌های شما کمک کند تا آب را جذب کنند.
هنگامی که صحبت از هیدراتاسیون پایدار به میان می‌آید، یکی دیگر از موارد محبوب برای مخلوط کردن با آب دانه‌های چیا است. دانه‌های چیا مملو از ریزمغذی‌ها (به عنوان مثال روی، فسفر، آهن و...)، فیبر، پروتئین و آنتی‌اکسیدان‌ها است. آن‌ها التهاب را نیز کاهش می‌دهند و به تنظیم فشار خون کمک و از سلامت قلب و سلامت استخوان حمایت می‌کنند.
نوشیدن آب یا آب آلوئه‌ورا گزینه دیگری برای افزایش هیدراتاسیون و دریافت ویتامین C است. اگر از طعم آن لذت نمی‌برید، یکی دیگر از آب‌رسان‌ها آب نارگیل است. بر اساس مطالعه منتشر شده سال ۲۰۱۷ در مجله بین‌المللی علوم و تحقیقات بهداشتی مخلوط آب با آب نارگیل به خصوص بعد از ورزش آب‌رسانی بیشتری می‌کند؛ زیرا حاوی منیزیم و پتاسیم بوده که الکترولیت است.
صرفه نظر از این باید توجه داشته باشید که چه برند‌هایی را برای هر دوی این نوشیدنی‌ها خریداری می‌کنید؛ زیرا گاهی اوقات مواد طعم‌دهنده یا قند به این آب‌های طعم‌دار اضافه می‌شود. short_url/vdcawin6i49nww1.k5k4.html
bayanema.ir/vdcawin6i49nww1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما