تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۷
جالب است ۰
حضور یک برند ایرانی در لیگ ملت های والیبال موفقیتی جدید برای ورزش و اقتصاد ایران در یک رویداد بین المللی با حضور برندهای مطرح دنیاست.
درخشش برند ایرانی در لیگ ملت های والیبال و احیا غرور ملی
به گزارش بیان ما؛  هفته دوم لیگ ملت های والیبال در شرایطی برای تیم ملی ایران آغاز شده که شاگردان بهروز عطایی با چهره ای جدید و بدون بازیکنان صاحب نام و باتجربه در این دوره حضور یافته اند.
در کنار حضور تیم ملی والیبال در این مسابقات، یک برند ایرانی توانسته است در میان برندهای مطرح دنیا حضور پیدا کند و کنار زمین یارو و یاور ورزش و تیم ملی والیبال ایران باشد.
در شرایطی که حضور در رویداد بزرگی مثل لیگ ملت های والیبال سخت و دشوار است شرکت «غنچه» به عنوان یک برند قدیمی و باتجربه ایرانی توانسته است حضور در خشانی در جمع حامیان مالی لیگ ملت ها داشته باشد و باعث افتخار و غرور ملی ورزش و اقتصاد ورزش ایران شود.
ملی پوشان ایران که جوانانی شایسته و آینده دار هستند با حضور یک برند ایرانی در کنار زمین به دنبال کسب موفقیت های بیشتر خواهند بود.
این برند باتجربه و قدیمی که مردم ایران خاطرات زیادی با آن دارند توانسته است در عرصه بین المللی به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند و با حضور در لیگ ملت ها اعتبار تازه ای را برای خود رقم بزند که همین امر می تواند به الگویی مناسب برای سایر شرکت ها و برندها تبدیل شود تا در عرصه بین المللی حضور پیدا کنند.
  short_url/vdcamin6049nwy1.k5k4.html
bayanema.ir/vdcamin6049nwy1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین